Úryvkové úterý - #6

09.02.2016 15:29

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Ve své čtečce elektronických knih Kindle mám nyní nový recenzní výtisk od eReadingu.cz, kterému tímto nesmírně děkuji. Jedná se o dystopický kousek, pojednávající o nové virtuální realitě, světu jménem Elusion. Nemohu se s vámi zatím moc podělit o dojmy, protože knihu aktuálně teprve rozčítám, ale zatím nepůsobí vůbec špatně. Sice to prostředí mi nahání trochu husí kůži, no představte si naprosto zdevastovanou planetu a ropný déšť na denním pořádku, nic příjemného, že? Tak přesně tohle je prostředí, do kterého je samotný příběh zařazen. Jsem zvědavá, jestli se mi Elusion bude líbit, či nikoliv. 

Ukázka z knihy Elusion - C. Gabelová a Ch. Klamová 

Před zraky se nám objeví velké souhvězdí pableskující v uklidňujícím rytmu, který mě zbaví všeho napětí v ramenou a krku. Vlastně cítím, jak se mi všechny svaly v těle uvolňují. Jedna z hvězd se rozzáří jasněji než ostatní, jiskrné paprsky v odstínech neonově žluté a oranžové a fuchsiové vytváří nejoslnivější podívanou, jakou jsem kdy viděla. Cítím energii, kterou jádro hvězdy pulzuje. Zhluboka se nadechnu s pohledem upřeným na tu nadpozemskou krásu vesmíru kolem mě. Poprvé za tak dlouho, že mi to přijde skoro jako věčnost, si pomyslím… Všechno bude dobré.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 21.02.2016

Vložil Gab

Titulek Haló? Tady sci-fi!

Odpovědět

(ano, jiný titulek mě nenapadl :D)
Ta obálka! *-* Myslím, že tu knihu potřebuju. :D Miluju sci-fi a dystopie, tohle bude něco pro mě! :)

dream-little-dream.blogspot.cz

Datum 05.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Haló? Tady sci-fi!

Odpovědět

Tak to se ti Elusion určitě bude líbit! :)

Datum 10.02.2016

Vložil Casion

Titulek Onedlho aj ja :-)

Odpovědět

Túto knihu som nedávno vyhrala v súťaži, takže sa k nej snáď v blízkej dobre tiež dostanem. Úryvok vyzerá dobre :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 14.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Onedlho aj ja :-)

Odpovědět

Knihu jsem před nedávnem zrovna dočetla a byla skvělá, věřím, že s ní budeš spokojená i ty.. :)