Úryvkové úterý - #4

22.12.2015 22:13

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Zkraje prázdnin jsem se pustila do žhavé vánoční novinky, Sněží, Sněží, kterou jsem dostala coby recenzní výtisk od Megaknih. Musím říci, že se mi to zatím vážně dost líbí, i když je to trochu přitažené za vlasy. No co, mě to nevadí, alespoň z knihy pochytím kus té sváteční atmosféry. Už se těším, až se zase před spaním zachumlám do peřiny a pustím se do čtení!

Ukázka z knihy Sněží, Sněží - Green, Myracleová a Johnsová 

Vévoda se natáhla a vypnula motor "Riziko otravy oxidem uhelnatým," podotkla věcně, jako bychom nebyli úplně v háji patnáct kiláků od domova. "Zadem ven!" přikázala a její rozhodnost mě uklidnila. JP se přesunul dozadu a otevřel kufr. Vylezl tamtudy, za ním Vévoda a nakonec nohama napřed já. 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 30.12.2015

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

¨Taky jsem si chtěla knihu pořídit, ale nějak na to nedošlo..

Datum 27.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Určitě si ji kup, sice už je po vánocích, ale i tak si myslím, že se ti kniha bude opravdu líbit! :)