Úryvkové úterý - #2

29.09.2015 21:22

Meme pocházejicí z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čiště na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

No, tak momentálně mám v plánu dočíst Královnu Tearlingu, zatím dlužno říci, že jsem mírně před polovinou. Zatím se mi kniha zamlouvá, snad by z toho mohlo být více, než jen průměrné fantasy, ale ještě to nechci zakřinkout. Zkrátka uvidíme, co se nám z toho nakonec vyvrbí. 

Ukázka z knihy Královna Tearlingu - Erika Johansenová 

"Rychleji, paní rychleji!" stěkl Venner. Kelsea odskočila dozadu a snažila se rozpomenout se na ty kroky, které ji Venner učil "Drž ten meč nahoře!" Kelsea zvedla meč a cítila, jak její rameno protestuje. Ta věc byla neuvěřitelně těžká. 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 03.10.2015

Vložil Aires

Titulek Úryvek

Odpovědět

Pěkný úryvek :) Na tuhle knížku se už dlouho chystám :) Snad se k ní konečně brzy dostanu :)

Datum 10.10.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Úryvek

Odpovědět

Díky, budu držet palce, aby jsi si jí přečetla co nejdříve! :)