Unboxing - #9

12.08.2016 19:20

Poslední dobou mi přišli hned tři balíčky s recenzními výtisky, proto bych se s vámi o ně chtěla podělit. Možná jste si už všimli, že se v této rubrice objevují jen knihy, které mi přišli k recenzi. Je tomu skutečně tak, protože já si své vlastní knihy kupuji většinou v knihkupectví anebo popřípadě jako e-knihy, takže ani v jednom, ani v druhém případě je nerozbaluji. Nicméně dost mým řečí okolo, vás určitě zajímá, co mi pošťák donesl, nemám pravdu?

***

V prvním balíčku se ukrýval romantický příběh ze života s poněkud zvláštním názvem Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala. Příběh vypráví o dvou nejlepších kamarádech Holly a Alexovi, kteří by mohly být možná i něco víc, než jen dobří přátelé, kdyby nepromarnili svou šanci. Za knihu velmi děkuji knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ.

Z další zásilky jsem měla taktéž velkou radost ČDBD mi k recenzi poslala žhavou fantasy novinku z produkce nakladatelství CooBoo a to sice nic víc, než všemi diskutovaný Dvůr trnů a růží, do knihy jsem už nakoukla a opět v ní nechybí ani mapka krajiny! Už se těším a moc děkuji!

Třetí zásilku jsem s obrovským napětím očekávala, ukrýval se v ní totiž první díl ilustrovaného Herryho Pottera, jehož osmí díl (respektive scénář k divadelní hře) vychází v překladu už 24. září! Ihned jsem si tuto krásku prolistovala a nemam slov, je úžasná! Ilustrace zkrátka nemají chybu, už se nesmírně těším na návrat do Bradavic! Velmi děkuji e-shopu Dobré Knihy za možnost spolupráce i recenzní výtisk, velmi si toho vážím!

No a nakonec abych nezapomněla, minulý týden jsem si koupila sice starší, ale přeci jen velmi vychvalovanou knihu Amy a Roger na cestě a ještě navrch jsem k tomu přidala i Zamilovanou hypnotizérku. Takže toliko k mým knižním přírůstkům! 

 

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 15.08.2016

Vložil Adelle

Titulek .

Odpovědět

Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala, to je naprosto boží název! :D Už jen proto se po tom podívám, díky za tip :) Dvůr trnů a růží taky vypadá bombasticky, snad se mi ho povede sehnat k svátku :)

Datum 15.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: .

Odpovědět

Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala je fajn oddychové čtivo, myslím, že se skvěle hodí někam k vodě..:) Dvůr trnů a růží si všichni vychvalují, tak se snad bude líbit i mě!

Datum 14.08.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Nejvíc mě oslovil Dvůr trnů a růží, prý je hodně dobrý :)

Datum 15.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Také jsem slyšela, už se do něj brzo pustím! :)

Datum 13.08.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Moc krásné knížky. Tak si užij čtení :-)

Datum 15.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Děkuji ti moc! :)