Unboxing - #8

04.08.2016 17:34

Tak už se zase rozbalovalo, konečně je totiž léto, což také znamená více času na čtení! A dnes přišla pořádná novinka. Internetový portál Fantasya.cz, kterému tímto děkuji, mi poskytl k recenzi všemi opěvovanou Stínovou královnu, jenž je žhavou novinkou z produkce nakladatelství Baronet. Vy všichni si ji chválíte, tak jsem na ni také přirozeně zvědavá, doufám, že po dočtení budu i nadšená Už jste měli možnost si knihu také přečíst? Pokud ano, jak se vám líbila? Anebo se na knihu ještě také chystáte? 

***

Nemohla jsem si rovněž nevšimnout, jak je knižní předsádka zevnitř řešena. Obsahuje totiž krásně propracovanou mapu celého fantaskního světa. Velmi mě zaujalo rovněž samotné zpracování obálky, na níž je zobrazeno černé jablko, které zcela jistě odkazuje na pohádku o Sněhurce, kterou je celý příběh inspirovaný.

Z venku, tedy alespoň na první pohled vypadá kniha nádherně a já jsem zvědavá, zda taková skutečně je. Osobně doufám, že ano.

Tímto bych ještě jednou ráda poděkovala portálu Fantasya.cz za možnost recenzovat tuto populární knižní novinku!

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 08.08.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

I já se na tuhle knížku už netrpělivě chystám, nicméně čekám, až ji dostane naše knihovna (doufám, že ji koupí), protože mě samotné už tak nějak docházejí penízky.
Graficky vypadá knížka vážně dobře, takže jsem zvědavá na tvoji recenzi :)

Datum 09.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Tak snad se poštěstí, zatím jsem jen za začátku, ale čte se skvěle! :)

Datum 05.08.2016

Vložil knižní svět

Titulek Stínová královna

Odpovědět

Jo, tuhle knihu bych si taky nechala líbit :D

Datum 07.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Stínová královna

Odpovědět

Tak snad se k ní také brzo dostaneš! :)