Unboxing - #5

01.04.2016 21:54

Tak nějak až teď mi došlo, že jsem se vám vlastně dočista zapomněla pochlubit se svými knižními přírůstky. V průběhu uplynulých třech týdnů se mi sešly tři krásné recenzní výtisky. Od Megaknih mi přišel další recenzní výtisk, ale tentokrát jsem se na něj těšila snad ještě více, než na ty předchozí.  Prémiově mi taktéž dorazila kniha i z knihkupectví Fantasya.cz, kde už mám sice spolupráci dohodnutou delší dobu, ale na knižní hitovky jsem měla vždy smůlu, protože poměrně brzy byly v trapu. No a poslední přírůstek si ke mně našel cestu z Československé bibliografické databáze, se kterou jsem začala spolupracovat poměrně nedávno. Ze všech knížek mám obrovskou radost. No, ale vy už jste určitě celý žhavý zjistit, co, že mi to obohatilo knihovničku. Nemám snad pravdu? Tak já už vás tedy nebudu napínat a představím vám své nové čtivo. P. S. Určitě se mi nezapomeňte do komentářů pochlubit se svými novinkami!

***

Už je to tak, v dnešním příspěvku se můžu pochlubit hned třemi kráskami. Megaknihy mi k recenzi poskytly třetí díl tygří ságy a to Tygrovu plavbu. Už jsem ji úspěšně dočetla a na příští víkend chystám recenzi!  Z Fantasya.cz ke mně připlula žhavá CooBoolínská novinka Všichni jsme hleděli vzhůru, která má vypovídat o blížící se katastrofě. Ovšem spíše než o konci světa, je to daleko více lýčení o problémech běžných maturantů, ale není to vůbec špatné počtení. Poslední úlovek se ke mně dostal z Československé bibliografické databáze. Od nich jsem obdržela sice starší, leč naprosto úžasnou knihu Kde hvězdy stále září. Její recenzi už naleznete na webu ČBDB ZDE

    

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 05.04.2016

Vložil Knižní svět

Titulek Unboxing

Odpovědět

Moc pěkné přírůstky :) Ani jednu z knih jsem ale zatím nečetla.

Datum 08.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Unboxing

Odpovědět

Děkuji moc, tak třeba se k nim někdy dostaneš! :)

Datum 03.04.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Moc pěkné přírůstky. Tygrovu plavbu mám doma asi dva roky, ale ještě jsme se nedostala k tomu, abych ji dočetla (hrůza hrůza se mnou).
Za tenhle měsíc mi přišel můj první recenzák a to Tetovaný od megaknih, tak už jsme zvědavá, až se do něj pustím :)

Datum 08.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děláš chybu, protože Tygrova plavba je skvělá! :) Už jsem zvědavá na závěr trilogie. :) Za mě jsou Megaknihy hrozně fajn, určitě se ti ta spolupráce bude líbit! :)

Datum 03.04.2016

Vložil Casion

Titulek krásne

Odpovědět

Sú to naozaj krásne prírastky, nečítala som ani jednu z kníh, ale dúfam, že budú dobré :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 08.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: krásne

Odpovědět

Díky, oni byly moc fajn, brzy se tady objeví třeba recenze na Tygrovu plavbu! :)