Unboxing - #4

26.02.2016 15:14

Včera večer jsem byla znenadání vyrušena od své četby Československých ústavních dějiny. Dostala jsem totiž zprávu, že mám v dohledné době očekávat balíček. Samozřejmě jsem z této smsky měla velikou radost. Díky nově uzavřené spolupráci s knihkupectvím KNIHY DOBROVSKÝ na mě měl čekat nový recenzní výtisk. K mému ještě většímu nadšení a těšení přispěl i fakt, že dnes dopoledne mě onen  balíček vyčkával na poště. Chci se tedy s vámi o něj podělit.  Doufám, že i samotná kniha, jenž ukrývá, bude nadmíru skvělá, na Databázi knih získala neuvěřitelné 90% ohodnocení. No, já už vás nebudu dále napínat a ukážu vám, který knižní skvost se ke mě dostal tentokrát. P. S. Které knihy přibyly v poslední době do vašich knihovniček, neváhejte se pochlubit do komentářů!

***

Ach ano, v onom záhadném balíčku se ukrývalo další pokračování tygří ságy s názvem Tygrova stezka. Původně jsem zamýšlela, že si vezmu něco jiného, ale jakmile jsem se naplno ponořila do prvního dílu této tetralogie, tak mi bylo hned nad slunce jasné, že nutně potřebuji i druhý díl. Zvláště, když má tak přenádhernou obálku. Zatím jsem lehce za polovinou Tygrova prokletí, ale už teď se těším, že naň budu moci rovnou navázat. V balíčku jsem našla ještě přehled chystaných novinek nakladatelství Omega. Za novou spolupráci velmi děkuji KNIHY DOBROVSKÝ!

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 29.02.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Gratuluji ti k nové spolupráci!
Můžu se zeptat, jestli oni oslovili tebe, nebo ty je? :)
A jinak k sérii jsem se bohužel ještě nedostala :/

Datum 03.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

No, po pravdě jsem jim napsala jeden mail, ale vůbec jsem nepočítala s tím, že by to vyšlo a ono se to nakonec vážně povedlo! :) A děkuji! :)

Datum 28.02.2016

Vložil Gab

Titulek ... :)

Odpovědět

Gratuluji ke spolupráci. :)
Tuto sérii neznám, ale vypadá skvěle. :)

xxx
dream-little-dream.blogspot.cz

Datum 03.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ... :)

Odpovědět

Moc ti děkuji! :)

Datum 26.02.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek .

Odpovědět

Ke spolupráci gratuluji, já už nad nějakou taky dlouho přemýšlím, ale nějak jsem se ještě nerozhoupala a hlavně s navazováním spolupráce taky nemám žádné zkušenosti a tak.
Mě druhý díl bavil ze série asi nejmíň, do první poloviny jsem se totiž musela vyloženě nutit, ale druhá půlka knížky už byla zase super. Příjemné počtení přeju :)

Datum 03.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: .

Odpovědět

Moc děkuji, ono to chce zkusit někam napsat a buď to vyjde anebo nikoliv, ale za zkoušku nic nedáš. :)