Unboxing - #15

06.07.2017 11:39

Konečně tady máme dlouho očekávané prázdniny a s nimi i více času na čtení. Během šesti dnů jsem přelouskala „Dvůr mlhy a hněvu“ a již se pomalu, ale jistě blížím k překonání své 30-ti kusové Knižní výzvy. Dnes už můžu s jistotou říci, že počet knih bude navýšen. Nejprve asi na 50. přečtených knih a poté se uvidí. Letos jsem totiž četla i o zkouškovém, to víte, nedá se tomu odolat. S přicházejícím létem mi opět začali chodit recenzní výtisky. Zrovna v úterý u nás pošťák zvonil s balíčkem od Martinus.cz. Co v něm asi bylo?

***

Martinusáci skutečně vědí, jak potěšit každého milovníka knih, kromě knížky totiž vždy přibalí i vzkaz a různé knihomilské drobnosti, záložku, visačku na dveře, nálepky. S Luckou jsme se domluvili na novince z nakladatelství Host – „Projekt Kronos“ pochází z pera mladého českého autora. Na databázi knih má hodnocení přes 78% a vesměs pozitivní ohlasy. Svým zpracováním mi tak trochu připomíná „Akta Iluminae“, také tu najdeme různé zprávy, které lemují příběh. Zkrátka, jsem opravdu velice zvědavá! Četli jste? Chystáte se na něj? 

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 13.07.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Páni, kniha vypadá opravdu skvěle! A to věnování ♥

Datum 19.09.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jo to věnování je moc krásné.. :) Kniha je taky fajn, zkus ji.. :)

Datum 09.07.2017

Vložil Mrs. Jungová

Titulek mrs-jungova.blogspot.cz

Odpovědět

Projekt kronos mě podle recenzí (co jsem zatím četla) hodně uchvátil. Avšak ještě jsem se k jeho koupi nedostala, tak snad po další výplatě :)
Budu se těšit na recenzi!

Datum 19.09.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: mrs-jungova.blogspot.cz

Odpovědět

Tak snad se po výplatě poštěstí, určitě to není špatná volba, to vůbec ne.. :D

Datum 07.07.2017

Vložil TheMelorry

Titulek srdceknih.blogspot.cz

Odpovědět

Ke knize gratuluju. Vypadá hodně zajímavě. :)) Přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenzi...:)

Datum 08.07.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: srdceknih.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji moc, zatím jsem ve čtvrtině a zajímavá rozhodně je! :)