Unboxing - #13

11.02.2017 11:52

Hned zkraje minulého týdne u nás dvakrát zastavoval pošťák, aby mi předal dva malé obdélníkové balíčky. Okamžitě jsem samozřejmě věděla, o oč tu běží. Přišly mi totiž dlouho očekávané recenzní výtisky. Konečně mi odeznělo zimní zkouškové a tak jsem se opět mohla pustit do čtení, které mi během té dlouhé doby učení neskutečně chybělo. Knížky mi přišly z Československé bibliografické databáze a z knihkupectví Martinus. Oběma velmi děkuji za spolupráci, které si cením!

***

Jako první mi svůj baliček poslala ČBDB, na ten jsem se obzvláště těšila. Jednalo se totiž o pokračování populární série „Univerzita výjimečných“, která má na Goodreads opravdu skvělé hodnocení přes 4.41 hvězdiček z pěti. I když svým námětem a provedením velmi výrazně připomíná Hunger games. Nicméně čtivost a akce ji rozhodně nechybí, a poněvadž já jsem opravdu podivín, který si „menší“ knihy bere i do auta, kde je pak cestou na místo určení louskám, tak už se mi povedlo přečíst téměř polovinu druhého dílu a zatím se mi líbí více, než ten úvodní!

***

A druhou knižní novinku mi zaslali Martinusáci. Nově se vybírá z několika knižních možností ta, kterou byste si přečetli nejraději. Mě zaujal Nicholas Sparks, o němž jsem zatím četla pouze kladné ohlasy a pořád dumala nad tím, zda si nějaké to jeho dílo přečíst, či nikoliv. Takže, když mi bylo nabídnuto zrecenzovat jeho novinku Ve tvých očích, tak jsem neváhala ani chvilku a už byla moje! Jen doufám, že mě nezklame a budu s ní spokojená! V balíčku jsem taktéž objevila spoustu knihomilských dárečků, které mě neskutečně potěšily. 

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 18.02.2017

Vložil Myanmar

Titulek Moc pěkné

Odpovědět

balíčky, snad se knihy budou i dobře číst :) Jsem zvědavá na reakci na Sparkse, mě tento autor nějak nezaujal, ale pořád váhám zda mu nedat ještě šanci :)

Datum 13.02.2017

Vložil Katy - Bilbovy knihy

Titulek Paráda

Odpovědět

Mám celkm zálusk na Univerzitu, ale dost mě odráží ta podobnost s HUnger games. Nebo spíše některé prvky :)

Datum 13.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Paráda

Odpovědět

Já bych se toho nebála, je sice pravda, že Univerzita je Hunger games dost podobná, jenže to je dneska každá druhá kniha, jelikož HG byly dosti přelomovým zvratem ve svém žánru. Na druhou stranu je to čtivá série a určitě dokáže zaujmout, takže směle do ní! :)

Datum 11.02.2017

Vložil Casion

Titulek Príjemné čítanie

Odpovědět

Prajem ti príjemné čítanie pri oboch knihách, na pokračovanie Univerzity sa teším, tiež si chcem túto knihu prečítať :-)

Casion
www.my-fantasydream.blog.cz

Datum 13.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Príjemné čítanie

Odpovědět

Děkuji moc, Univerzitu zrovna dočítám a můžu jen doporučit. Za mě rozhodně lepší, jak první díl! :)