Unboxing - #11

11.11.2016 22:31

Dnes při pátečním večeru mi zvlášť velkou radost udělala kniha, kterou jsem objevila na svém nočním stolku. Původně se sice mělo jednat o balíček, ale můj mladší bratr to nakonec nevydržel a obsah si rozbalil sám. Nicméně mě to vůbec nevadilo, naopak už jsem do ruky dostala pouze „nádherný knižní skvost“. Pojďme se na něj tedy společně podívat, protože už jste asi dosti zvědavý, nemám snad pravdu?  Tak to už vás nebudu dále napínat!

***

Na Rose pod palbou jsem se opravdu neskonale těšila. Jak by také ne, vždyť její předchůdkyni – Krycí jméno Verity (recenze ZDE) jsem hravě během pár dnů zhltla. Weinová má totiž vskutku pozoruhodný styl psaní. Hrůzy druhé světové války vám nelíčí jako krvavé a naprosto ukrutné momenty, plné střílení a umírání.

Autorka se spíše zaměřuje na vaší psychiku, takže i když se na první pohled jedná o vcelku „poklidně“ plynoucí příběh, který neoplývá na první pohled rozmanitostí krutých scén. Tak to, jak je obecně „vyprávění“ koncipováno, včetně upřímné hlavní hrdinky na vás opravdu silně zapůsobí. Mnohdy víc, než kterékoliv brutální popisné pasáže.

Spisovatelka se taktéž snaží poukázat na sílu lidské osobnosti, protože v jejích knihách figurují na předních pozicích mladé ženy, které jsou ochotny bojovat za to, na čem jim opravdu záleží. Ovšem ani v tu nejtěžší dobu neztratily jedna druhou, respektive tedy sílu opravdového přátelství.

Jistě vás tedy nepřekvapí, že jsem na Rose více než zvědavá a mnohokrát děkuji knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ za poskytnutí recenzního výtisku. Velmi si spolupráce s Vámi vážím a děkuji za ní!

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 20.11.2016

Vložil Katy - Bilbovy-knihy.blogspot.cz

Titulek RE

Odpovědět

Obálka je nádherná a děj mi mě mohl bavit. Ale jsi první u koho knihu vidím :)
Katy

Datum 26.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: RE

Odpovědět

To jsem ráda, že tě zaujala.. Já knihy s podobnou tématikou čtu, ale většina lidí je moc nevyhledává..

Datum 12.11.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Jednoduše - vypadá krásně. Mě by nejspíš nebavila, ale přinejmenším mám tip na vánoční dárek :)

Datum 13.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Díky moc, je fakt, že je dosti "drsná", protože vypráví o válečných hrůzách. Ovšem já mám za to, že bychom o nich něco vědět přeci jen měli.. Každopádně obálka je vskutku krásná.. :)