Unboxing - #10

06.10.2016 12:41

 

Všimla jsem si, že už je to pěkně dlouhá doba co tady na webu byl nějaký ten unboxing, i když vás určitě náramně baví. Poslední se tady objevil v polovině srpna, nuže je čas to napravit!  Nemám snad pravdu? Nuže, včera jsem přišla domů ze školy a našla na stole poměrně velký balíček. Okamžitě jsem věděla, o co jde, dorazily mi totiž dlouho očekávané recenzní výtisky. Tyhle nové krásky bych vám ráda představila v dnešním „rozbalovacím článku“.  Tak se do toho tedy dejme!

***

Internetové knihkupectví Fantasya.cz, kterému tímto velmi děkuji. Mi k recenzi poslalo dvě žhavé a velmi diskutované novinky. A, to sice osmí díl Harryho Pottera, do kterého jsem se samozřejmě hned nedočkavě pustila. Je sice velmi zvláštní a zatím se příběh jen rozjíždí, ale jsem na něj opravdu neskonale zvědavá!

Dalším skvělým kouskem byl „re-telling“ známých příběhů Tisíce a jedné noci, čili všemi opěvovaná Pomsta a rozbřesk, která mě hned upoutala svou nádhernou obálkou! I na ní se strašně moc těším!

Do karet mi hraje i to, že kvůli nějaké konferenci, která se koná dnes, a zítra na naší fakultě máme dva dny studijní volno! Takže si mohu nerušeně číst. Avšak zítra plánuji zajít do kina na Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, měli byste pak zájem o filmovou recenzi?

Tolik tedy k dnešnímu rozbalování, nezapomeňte se mi ještě pochlubit, co přibylo do knihovniček vám!

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 23.10.2016

Vložil Casion

Titulek ...

Odpovědět

Harryho som čítala a hoci som veľký fanúšik, nepovažujem to za ôsmy diel, ale skôr za taký milý bonus :-) O druhej knihe som už počula a rada by som si ju prečítala, vyzerá zaujímavo :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 22.10.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Nejnovějšího Harryho bych si docela ráda přečetla, jenže jsem zatím nečetla předchozích 7 dílů :p :D

Datum 14.10.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

O osmém Harrym jsem zatím slyšela, že se jedná vesměs o průměr - a vzhledem k tomu, že jsme zatím nečetla žádný díl, nejspíš ani tenhle číst nebudu - nicméně na Pomstu a Rozbřesk se hrozně těším :)
A určitě se těším i na filmovou recenzi :)

Datum 07.10.2016

Vložil Katy - Bilbovy-knihy.blogspot.cz

Titulek :)

Odpovědět

moc pěkné knihy, já sma si dnes jdu pro HP na poštu :D
Těším jak malá, i přestože jsou spíše negativní hodnocení :)
Katy

Datum 09.10.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: :)

Odpovědět

Já ti ani nevím, já jsem ho už úspěšně dočetla a dost se mi líbil! :) Takže se nemáš vůbec čeho bát!

Datum 06.10.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Pekne knizky, ale ja osobne se nechystam ani na jednu :-)

Datum 09.10.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

To je velká škoda, ale každý máme jiný vkus! :)