Unboxing - #1

21.09.2015 13:54

Předně bych se ráda omluvila za značnou neaktivitu, ale právě jsem se vrátila z jezdeckého Mistrovství Evropy, tam se mi celkem i dařilo. Nicméně teď zase zpátky k tématu. Jak jste si zajisté všimli, tak už i na tento web zavítal knižním blogům známí unboxing. V této rubrice vám budu představovat nové knihy, především tedy ty, které jsem dostala ke zrecenzování. Díky své nové spolupráci s internetovým e-shopem Megaknihy jsem obdržela svůj první recenzní výtisk, tímto bych chtěla ještě jednou Megaknihám moc poděkovat a s vámi se o radost z rozbalování podělit. P.S. Co vy a knižní přírůstky, nebojte se pochlubit!

 

***

Konečně jsem se také dočkala a budu si moci osobně přečíst zatím nejžhavější novinku tohoto podzimu Skleněný trůn. Četla jsem na něj spousty pochvalných recenzí, tak doufám, že i já z něj budu stejně nadšená. Přišel mi v pečlivě zabaleném balíčku spolu s nálepkou Megaknih a sběratelskou záložkou. No záložek není u knihomolů nikdy dost, zvláště tahle se mi ohromně líbí! Už teď se nemohu dočkat, až se pustím do čtení!

  

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 23.09.2015

Vložil Aires

Titulek Unboxing

Odpovědět

Moc pěkný přírůstek :) Gratuluji k nové spolupráci :) Užij si čtení a těším se na recenzi :)

Datum 23.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Unboxing

Odpovědět

Moc děkuji, recenze bude hodně brzy, takže se máš na co těšit! :))