Prázdninový knižní TAG!

29.07.2016 16:44

Už je to hrozně dlouho, co jsem vyplňovala nějaký ten knižní TAG. Zrovna včera se u Adelle objevil moc hezký letně laděný TAG. Myslím, že by stálo za to se nad ním zamyslet a vyplnit ho. Ostatně proč také ne? Jsou přeci prázdniny a k těm mi nemilosrdně patří také hromada skvělých knih, takže vzhůru do toho! Vždyť, kdy také jindy má člověk tolik času k tomu, aby přečetl strašnou spoustu bezvadných knih? Případně vzal nějakou tu opravdu oblíbenou na exkurzi do exotických luhů a hájů? Pokud máte chuť, tak neváhejte a zapojte se také! Na vaše odpovědi jsem opravdu nesmírně zvědavá!

***

Čteš o prázdninách více, nebo méně přes rok?

O prázdninách čtu většinou více než přes akademický rok, protože tam mám jiné povinnosti, které bohužel nesnesou odkladu. Kdyžto o letním volnu si ráda hovím na zahradní houpačce s nějakou pěknou knížkou v ruce!

Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?

Jejda, těch je opravdu velikánská hromada. Většinou mi na mysli vytanou knihy, které jsem četla minulé prázdniny. Avšak takovou opravdu výjimečnou je pro mě Fangirl, jejíž recenze byla jedna z prvních na tomto blogu. Dále pak třeba Ostrov lhářů anebo Danteho holka. No a samo sebou nesmím, opomenou ani Herryho Pottera, který už patří k takové té prázdninové klasice!  

 Kolik si schopná si vzít knih na dovolenou?

Mno poté, co mi jednou rodiče těsně před odjezdem na letiště vybalili z kufru asi tři tlusté bichle (no, nedivte se, musím mít přeci slušnou zásobu zábavného čtiva), tak jsem obdržela čtečku elektronických knih Kindle, který mě nyní všude doprovází. Do tohoto malého zařízení se vejde totiž až sto virtuálních knih, což mi naprosto vyhovuje! Avšak většinou si jich na dovolenou beru kolem 13. 

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?

Jo, tak povinná četba už mě minula, a jelikož nyní studuji obor právo a právní věda, tak si většinou ve svém volnu zákoníky nelistuji. Nicméně kdo ví, třeba na to taky někdy dojde, ale asi spíš ne… :-) Zas takový fanatik opravdu nejsem, i když mě studium baví, ale volno znamená volno a šmitec! 

Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy?

 No, tak to ani nevím. Asi obojí. Papírové knihy jsou taková stará dobrá klasika, mám ráda vůni jejich stránek (jo, 

milovník knih se pozná, nemám pravdu? :-D) a také to, že je můžu držet v ruce. Na druhou stranu e-knihy mají jednu obrovskou výhodu a tou je množství a dostupnost. V jedné čtečce jich můžete mít opravdu mraky a navíc se nikdy nevyprodají, což je skvělé! A slevové akce na Buxu jsem ještě nezmínila, že ne? A nebo výhodné nakupování na portálu eReading.cz? 

Jakou knihu bys ráda viděla zfilmovanou?

Na tuhle otázku mám zcela jednoznačnou odpověď a tou je SELEKCE, dokonce jsem slyšela zvěsti, že se tak opravdu stane! Hurá, jen doufám, že film bude stát za to, protože bych jen opravdu nerada zažila v kině zklamání. Tahle princeznovská série je totiž moje malá srdeční záležitost! I když taková filmová adaptace Královny Tearlingu, či Hraničářova učně by také nebyla vůbec na škodu. 

Kdybys měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?

Musí být jen jedna? Já bych si někdy totiž z těch knih vytáhla úplně všechny! Halt by mě naučil střílet z luku a spolu s ostatními hraničáři bych vyrazila na nezapomenutelnou výpravu. Také bych si moc ráda zatančila s Maxonem (klidně i v dešti) a nakonec bych si pěkně poklábosila o knihách s Hermionou (třeba klidně v Nebelvírské společenské místnosti).

Které místo z knih bys ráda navštívila?

No není to snad jasné? Jsem přeci knihomol, takže u mě naprosto s velký předstihem vedou Bradavice! Kdo by se nechtěl procházet zdmi tohoto hradu anebo večeřet ve společenské místnosti? Doufám, že se mi alespoň poštěstí navštívit filmová studia v Londýně, ty za to prý také stojí. 

 

Zpět

Vaše komentáře k TAGům

Datum 31.07.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jé, do TAGu bych se taky ráda pustila, akorát mám teď na blogu jeden olympijský, takže musím chvíli počkat :D

Datum 03.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Budu se těšit na tvoje odpovědi! :D