Pořádám svůj první Read A Thon - Zapoj se i ty!

05.02.2017 12:00

Jak už jsem avizovala v minulém článku ZDE, chystám se uspořádat svůj první Read A Thon, který vlastně už od včerejška běží, a budu trvat celý týden. Tedy ve dnech 4.2.-11. 2. 2017 se budu snažit co nejvíce relaxovat a to bych nebyla já, abych si u toho nečetla. Uděláte mi ohromnou radost, pokud se zapojíte společně se mnou a budeme tak moci své výsledky navzájem porovnat. Tak tedy začínáme!

Můj seznam titulů, které si chci přečíst je poměrně hutný. Velká většina z toho jsou však resty z minulého roku. Ráda bych dočetla Zakázané přání, které mě opravdu mile překvapilo a zatím se mi vážně líbí, snad se to na těch posledních 99. stranách nezmění. Dále tu mám Winter, kterou jsem dostala již na Mikuláše, ale zatím mi leží ve skříni a čeká na to, až budu mít čas. Všichni si jí nesmírně chválíte, tak jsem zvědavá.

Další příjde na řadu Třpytný dvůr, ke kterému se asi nedostanu, protože přeci jen je poslední díl Měsíčních kronik opravdu vypasený, ale kdyby náhodou. A jako pojistka“ mi slouží  Dům, ve kterém…  jenž jsem obdržela na festivalu Humbook a ještě jsem se k ní nedostala. Zároveň by to byl čtecí přírůstek do projektu „Únor s Fragmentem“.

No uvidíme, kolik toho ve skutečnosti stihnu, osobně si myslím, že dál jak k dočtení Winter se nedostanu, ale třeba sebe sama příjemně překvapím.

Den první 4.2.2017

Co se týče mého prvního dne, tak ten ani zdaleka nebyl tak bohatý na čtení, jak bych ve skutečnosti chtěla. Dopoledne k nám přijela návštěva a sotva odjela, tak jsme vyrazili do kina na Psí poslání, které se mi opravdu hodně líbilo. Táta a brácha v kině dokonce brečeli, i já jsem měla co dělat, abych taky nezačala. Byl to neskutečně dojemný a krásný příběh, určitě se s vámi o něj musím v recenzi podělit. Večer jsem tak přečetla necelé tři kapitoly Zakázaného přání a šla jsem spát. Nicméně dnes mám spoustu času to napravit! 

Zpět

Vaše komentáře k Read-a-thonu

Datum 08.02.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Winter byla skvělá! :) A dům, ve kterém.... je vysoko na mém readlistu :)

Datum 11.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jo Winter je bezvadná, ani minutku se u ní nenudím.. :) Dům. ve kterém má pozoruhodně vysoké hodnocení na Goodreads, takže musí být asi fajn! :)

Datum 05.02.2017

Vložil Casion

Titulek Držím palce

Odpovědět

Prajem veľa šťastia pri čítaní, nech toho prečítaš čo najviac. Ja osobne sa do takýchto maratónov nezapájam, lebo mi vždy niečo príde do naplánovaného čítania a tak by to nemalo zrejme veľký význam :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 07.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Držím palce

Odpovědět

Děkuji ti, snad se mi podaří toho přečíst co nejvíce! :) Je škoda, že se nezapojíš, ale tak třeba jindy! :)