On My Wishlist - #7

26.12.2015 12:08

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

 
***
S. J. Maasová - Půlnoční koruna
 
Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře vím, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její živit rozmetá na kousky.
 
Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?
 

Musím říci, že už z prvního dílu jsem byla neskutečně nadšená. Knize totiž nic nechybělo, ani napětí, ani akce, dokonce jsme se dočkali i trochu toho tajemna. Když jsem se o tom pak bavila s kamarádkou, která knihu také četla, tak byla stejně nadšená jako já. Upřímně jsem zvědavá, s čím autorka přijde tentokrát, doufám jen, že další díly budou mít spíše stoupající tendenci a ne naopak. No což, zbývá si jen počkat do konce ledna, tedy do 25. 1. 2016!

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 30.12.2015

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

První i tento díl mám ve svém wishlistu také :D

Datum 30.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

A kdo ne, zvláště po tom slibném prvním dílu! :)

Datum 26.12.2015

Vložil Casion

Titulek Skvelá kniha

Odpovědět

Čítala som a určite stojí za to, tento druhý diel sa mi páčil omnoho viac než prvý :-) Máš sa na čo tešiť :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 30.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Skvelá kniha

Odpovědět

Jo, knížka je vážně skvělá, už jsem v půlce a pořád se od čtení nemohu odtrhnout! :)