On My Wishlist - #5

17.10.2015 20:51

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Victoria Aveyardová - Anotace ke knize

Chudobou sužovaní Rudí jsou prostí občané žijící pod krutovládou Stříbrných, špičkových válečníků s božskými schopnostmi. Sedmnáctiletá Mare Barrowová patří mezi Rudé a bere to jako fakt, na kterém se nikdy nic nemůže změnit. Podaří se jí získat práci ve Stříbrném paláci, uprostřed těch, které z duše nenávidí. A rychle odhalí, že navzdory barvě své krve dostala do vínku také jednu vražednou schopnost. Takovou, která může ohrozit a svrhnout vládu Stříbrných. Ale se sílou je nebezpečné si zahrávat. Kdo může v tomto světě rozděleném krví vyhrát?

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Už samotná obálka mě velmi zaujala, o anotaci nemluvě. Myslím si, že tahle fantasy rozhodně neurazí, nevím, jestli potěší, to nemohu soudit, protože jsem jí jetě nečetla, ovšem už jsem na ní stihla slyšet spousty pozitivních ohlasů. Opravdu jsem velmi zvědavá, myslím si, že je to jeden ze žhavých favoritů na můj vánoční dárek.. Takže milý ježíšku, prosím, prosím, že mi letos přineseš něco pěkného na čtení? 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.