On My Wishlist - #3

26.09.2015 18:24

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

 

***

Modré hlubiny Jennifer Donnelly - Anotace ke knize

Hluboko pod vodou, ve světě ne nepodobném našemu, žijí mořští lidé. Obývají oceány, moře i sladké vody po celé zeměkouli. Serafina, dcera královny Miromaru, vyrůstá s neochvějnou jistotou - a zároveň celoživotním břemenem – že se jednoho dne stane vládkyní nejstarší podmořské říše. Zároveň ji však pronásledují podivné sny, které předpovídají návrat starého zla. Temné předtuchy se potvrdí, když Serafininu matku zasáhne vražedný šíp. Celá říše se ocitá v chaosu a Serafina na sebe musí vzít nelehký úkol: najít toho, kdo velí útočníkům, a zabránit válce mezi podmořskými národy. Pátrání ji zavede mezi další mořské panny, které pocházejí ze šesti různých vod. Uzavřou spolu neporušitelnou sesterskou dohodu a vydají se do boje proti temným silám, jež ohrožují existenci celého světa. 

Proč si tuhle knihu vlastně chci přečíst?
 
Fantasy knih ve kterých vystupují draci, jednorožci, víly, vlkodlaci a jiná podobná havěť máme nespočet. Ovšem mořští lidé, to je něco docela nového, tedy s vyjímkou Harryho Pottera (Ohnivý pohár) tam o nich byla okrajově zmínka. Takže jsem přirozeně zvědavá, co tahle kniha skrývá. Už samotná její obálka ve mě vyvolavá zvláštní pocit zvědavosti, je totiž opravdu tajemná. Tak trochu mi to připomíná scénu z Malé mořské víly, ale toho se nejspíše nezbavím ani při čtení celého příběhu. 
 

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 27.09.2015

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Taky jsem na to narazila a přemýšlím nad tím :-) Znělo to dost zajímavě :-)


lucy-lillianne.blogspot.cz

Datum 27.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Právě, je to hodně zajímavé! :)