On My Wishlist - #22

08.07.2017 12:06

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Stephanie Perkinsová - Letní dny a noci

Možná za to můžou ty dlouhé a líné dny, nebo je to možná to teplo, co lidi dohání k šílenství. Ať tak či tak, léto je tím správným časem na lásku. 

Letní dny a noci vám přináší 12 kouzelných prázdninových políbení od těch nejznámějších young adult autorů. Vytáhněte svou plážovou stoličku a nasaďte si sluneční brýle, máte před sebou dvanáct příběhů, ze kterých sálá letní nálada a do kterých se zamilujete.

Proč si knihu chci vlastně přečíst?

Je léto, jsou prázdniny a já mám chuť na nějaké to pořádně letní čtení. Soudě podle obálky z této povídkové knihy léto a bezstarostnost přímo dýchá. Určitě po ní sáhnu, vždyť Stephanie Perkins opravdu umí vykouzlit krásnou a bezstarostnou atmosféru. A navíc, kniha s tak krásným přebalem zkrátka nesmí v mé knihovničce chybět. Doufám, že bude stejně dobrá, jako je krásná! Ach to léto, těším se na všechno to dobrodružství, které mi přinese. A také na „Letní dny a noci“, jenž vychází u CooBoo koncem července!

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 10.07.2017

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Skvělý výběr na letní čtení :) Povídkové knihy většinou vynechávám, ale této dám šanci :)

Datum 08.07.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To vypadá jako skvělá letní četba :)