On My Wishlist - #2

12.09.2015 11:38

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

 

***

První Kiera Cassová - Anotace ke knize

Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah srdci prince Maxona, natož královské koruny. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

Proč si tuhle knihu vlastně chci  přečíst?

Četla jsem jak Selekci, tak i Elitu a obě knihy se mi moc líbily. Jsou takové krásně holčičí - krásné šaty, zámek a pohledný princ. Nicméně vezte, že já na romantické knihy moc nejsem, ale tahle série si mě jednoduše získala. Myslím si, že v tom mají do určité míry prsty i ty přenádherné obálky. Osobně se hrozně moc těším, až budu mít tuhle sérii kompletní, protože se bude úžasně vyjímat v mé knihovničce! 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 13.09.2015

Vložil Aires

Titulek Wishlist

Odpovědět

Skvělý výběr :) První mě okouzlila svou obálkou, už jenom kvůli ní ji musím mít :D

Datum 14.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Wishlist

Odpovědět

Přesně to si také říkám! :)

Datum 12.09.2015

Vložil knižní svět

Titulek Wishlistu

Odpovědět

Tak tahle kniha mi snad brzy dorazí domů :D

Datum 14.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Wishlistu

Odpovědět

Tak to se máš, já se k ní dostanu snad zkraje října :)!