On My Wishlist - #14

23.07.2016 11:55

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Renee Ahdieh - Pomsta a rozbřesk 

V zemi Chorásán si násilnický kalif Chálid každou noc bere novou dívku, aby ji ráno nechal oběsit na hedvábném provazu. Když se šestnáctiletá Šíva stane jeho obětí, rozhodne se její nejlepší přítelkyně Šeherezáda, že se pomstí, a dobrovolně se stane jeho další ženou. Šeherezáda je nejen rozhodnutá zůstat naživu, ale ukončit hrůzovládu kalifa jednou provždy. V tomto napínavém převyprávění Tisíce a jedné noci okouzluje Šeherezáda noc za nocí kalifa svými příběhy, a získává tak další dny života. I když ví, že každá noc může být její poslední. Avšak Chálid je jiný, než jakého si ho představovala. Za zrůdou se skrývá ztrápený kluk a Šeherezáda, aniž by chápala, jak je to možné, se do něj zamiluje. Jak jen mohla? Vždyť je to neodpustitelná zrada. V honosném paláci zjistí, že ne vše je takové, jaké se jeví, ale i přes svou lásku je rozhodnutá pomstít svou přítelkyni. Může v tomto světě plném příběhů a tajemství přežít láska? A znamená vůbec něco?

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst? 

Když jsem se dozvěděla, že nakladatelství CooBoo chystá překlad téhle knihy, ani na chvíli jsem neváhala nad tím, zda mi vůbec stojí za přečtení. Už samotné hodnocení na Goodreads hovoří v její prospěch, poněvadž toto dílko získalo od tamních uživatelů neskutečných 4.23 hvězdičky z pěti. Všichni na tuhle imitaci Tisíce a jedné noci pějí samou chválu, tak jsem zvědavá, co na to já. Pomsta a rozbřesk by u nás měla být k dostání v první polovině září! 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 01.08.2016

Vložil Casion

Titulek Nepoznám

Odpovědět

O tejto knihe som ešte nepočula, avšak vyzerá zaujímavo, vďaka za tip :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 25.07.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Příběhy tisíce a jedné noci jsme měla jako malá vždycky hrozně ráda. O téhle knize jsme zatím neslyšela, ale vypadá hodně hodně lákavě :)

Datum 27.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Také si na knížku brousím zuby! :D

Datum 23.07.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Kniha mi vůbec nic neříká, ale vypadá dost dobře :)

Datum 27.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To teda jo! :)