On My Wishlist - #13

02.07.2016 14:00

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Jojo Moyesová - Jeden plus jedna 

Představte si, jak by mohl vypadat příšerný život: manžel vás opustil a rodině nepřispívá ani penny. Vašeho syna puberťáka šikanují a dcera, jež je matematický génius, má sice možnost nastoupit na prestižní školu pro nadané děti, ale vy si to zkrátka nemůžete dovolit. Už jen nákup školní uniformy by znamenal pořádnou díru do rozpočtu – a co teprve školné… Seznamte se, přesně takový je ve zkratce život Jess Thomasové. Jednoho dne se však Jess přihodí zvláštní věc. V taxíku Najde svazek bankovek, který patří arogantnímu milionáři Edu Nichollsovi, u něhož doma Jess uklízí. Žádný balík to sice není, pro Eda bezesporu jen pár drobných, nicméně pro Jess by ony peníze znamenaly řešení problému. Jinak zásadová žena se impulzivně rozhodne, že si peníze ponechá a využije je pro svou dceru. V té chvíli ještě netuší, jak jí jejich majitel následně změní život…

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Myslím, že tu není nikdo, kdo by alespoň vzdáleně nezaslechl jméno Jojo Moyesové, zvláště po tom co si její román Než jsem tě poznala, který má mimochodem i filmové zpracování (trailer ZDE) získala celosvětovou popularitu. Ráda bych od této autorky zkusila i něco méně smutného, protože psát umí opravdu skvostně. Doufám, že se mi brzy poštěstí a budu se moct do tohoto příběhu ponořit. Snad budu stejně nadšená, jako miliony jiných čtenářek přede mnou.  

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 04.07.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Autorku znam od slyseni, knihy od videni. Ale bohuzel tento zanr prilis nevyhledavam. Ale tobe preji hezke cteni, az budes mit knihu doma :-)

Datum 05.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Mě právě zaujala anotace a tak ji chci zkusit, normálně tyhle knihy také dvakrát nemusím.. :)

Datum 03.07.2016

Vložil knižní svět

Titulek wishlist

Odpovědět

Od téhle autorky jsem ještě nic nečetla, ale chystám se na Než jsem tě poznala :D

Datum 05.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: wishlist

Odpovědět

Než jsem tě poznala jsem četla, ale jen kousek.. :D