On My Wishlist - #13

16.04.2016 13:01

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

John Flanagan - (První roky) Turnaj na Gorlanu 

Dlouho předtím, než se z nich stanou hrdinové, jsou Crowley mladým hraničářem a Halt uprchlíkem ze země za mořem…
Zrádný baron Morgarath shromažďuje pod svým praporcem další šlechtice hladové po moci. Král Osvald chřadne a princ Duncan, dá-li se věřit zvěstem, pustoší sever země. Halt a Crowley se vydávají prince hledat, aby ho požádali o pomoc a pak mohli obnovit oslabený hraničářský sbor. Kdysi loajální hraničáři jsou roztroušeni po celém království. Podaří se je opět spojit k boji za svou zemi? Dva mladí muži musejí připravit své plány dříve, než začne každoroční turnaj na hradě Gorlanu, protože tentokrát bude v sázce mnohem víc než jen to, kdo se stane vítězem. Pokud si Morgarath prosadí svou, dojde na souboj o život,  a o počátek nové vlády.

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Sérii hraničářova učně miluji již od dětství, kdy jsem si zhruba ve čtrnácti koupila v knihkupectví první díl. Tenkrát mě rychlý spád a neuvěřitelná čtivost příběhu naprosto pohltily. Když vyšel v roce 2014 dvacátý díl, byla jsem trochu skeptická. Přeci jen, už jsem povyrostla a tak jsem vůbec nepředpokládala, že by mě to mohlo nikterak oslovit, ale byla jsem na omylu. Četla jsem si do čtyř do rána a nemohla se od knihy jednoduše odtrhnout, jak to bylo úžasné. Tento nový "prolog" je tak pro mě naprostou nutností, zvláště pokud bude pojednávat o Haltovi, jehož postavu a příkrý, ovšem trefný humor jsem si naprosto oblíbila. Tahle kniha se ke mně zkrátka musí dostat, stůj, co stůj! 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 19.04.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Já si na nového HU brousím zuby už strašně dlouho. Na tuhle sérii totiž nedám dopustit :)
Asi den po vydání jsme byla s kamarádkou v knihkupectví, která ho kupovala pro svého bratra, takže už se těším, až ho dočte a půjčí mně :)

Datum 18.04.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Haničářova učně jsem četla, asi první 5 dílů :D

Datum 16.04.2016

Vložil Adelle

Titulek :)

Odpovědět

A to si jako říkám fanoušek Hraničáře... o tomhle slyším poprvé :D Dík za upozornění, určitě se po tom mrknu! Halt mi přišel jako dost zajímavá postava, takže tuhle knihu jedině uvítám :)