On My Wishlist - #11

26.03.2016 14:07

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***
Robert Beatty - Serafina a černý plášť
 

Serafina vždy poslouchala svého tatínka a toulala se pouze po pozemcích usedlosti Biltmore. Ale i tam, v temných chodbách obrovského domu, bylo vždy co objevovat, jen si musela dávat pozor na to, aby nebyla spatřena. Nikdo z pánů domu o ní totiž nevěděl, protože se svým otcem údržbářem, žila tajně ve sklepení. Ale, když začnou v usedlosti mizet děti, Serafina náhodou zjistí, kdo za tím stojí, hrozivý muž v černém plášti, který se po nocích toulá chodbami Biltmoru. Při děsivých zmizeních se Serafina spřátelí s Braedenem, synovcem majitelů. Braeden a Serafina musí odhalit, kdo se za černým pláštěm skrývá, dříve, než polapí všechny děti žijící v usedlosti. Pátrání je ale přivede do zakázaného temného lesa. A teprve tam přijde Serafina na to, kým je, pozná svou minulost a zjistí, že ona jediná může zachránit všechny děti v Biltimoru. Ale podaří se jí přemoci tajemného muže v černém plášti?

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst? 

Po tom, co jsem si přečetla ukázkovou kapitolu z této knihy, tak mnou zmítá zvědavost. Četla jsem Školu dobra a zla, přečetla jsem dokonce i celou trilogii drahokamů. No a tohle, zdá se by mohlo být oněma dvěma příběhům nemálo podobné. Navíc pokud k tomu připočtu naprosto nádherný knižní trailer - ZDE. Tak se zdá, že by se mělo jedna o celkem pěkné, ač nenáročné oddychové čtení, které všichni občas potřebujeme.  Už se vážně těším, až se budu moci začíst do tohoto tajuplného příběhu!

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 30.03.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Mě tahle knížka hodně zaujala podle obálky, ale podle anotace už bohužel zas tak ne, takže do budoucna ještě uvidím :)

Datum 02.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Mě zaujala až když jsem si přečetla ukázko a viděla upoutávku. No a teď se nemůžu dočkat, až se pustím do čtení! :)

Datum 29.03.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Líbí se mi hlavně obálka, vypadá prostě dokonale! :)

Datum 02.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Souhlasím, obálka je úžasná! :)

Datum 29.03.2016

Vložil Gabriella Vlaša

Titulek ..

Odpovědět

Na tuto knížku mám taky zálusk. :D

xxx
dream-little-dream.blogspot.cz

Datum 02.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ..

Odpovědět

Tak to koukám, že nejsem jediná! :D

Datum 28.03.2016

Vložil Casion

Titulek ...

Odpovědět

Táto kniha zaujala aj mňa, takže by som si ju tiež chcela prečítať :D Dúfam, že sa k nej obe dostaneme :D

Datum 02.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Doufám, že se do ní brzy obě začteme! :)

Datum 28.03.2016

Vložil Knižní svět

Titulek whishlist

Odpovědět

Tak tuhle knihu chci taky :D A právě díky traileru mi padla do oka :D

Datum 02.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: whishlist

Odpovědět

Ta upoutávka byla vážně povedená, už by podle ni mohli natočit rovnou film! :D