Měsíční chvástačka (knižní) #5 - Leden

08.02.2016 20:58

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Leden začal poměrně krušně, hned zkraje mě čekala první zkouška zimního semestru, poté další zkoušky a zápočty. Ve výsledku jsem ve svém prvním zkouškovém období inkasovala dvě dvojky, jednu jedničku a všechny tři zápočty napoprvé. Dneškem pro mě zimní zkouškové naštěstí končí. Ovšem mé "školní vytížení" se bohužel neblaze odrazilo i na počtu mých knih. Jako odměnu za úspěšně složenou nejtěžší zkoušku jsem od rodičů dostala Půlnoční korunu, další přírůstek v podobě Elusion ke mě přišel coby recenzní výtisk z eReadingu. No a nakonec bratříček měl koncem měsíce narozeniny a od kamarádů dostal Marťana, kterého mi přislíbil k půjčení. Knih sice není mnoho, ale vzhledem k "náročnosti situace" jsem spokojená. P. S. A co vy a zkouškové období, už máte také hotovo? 

***

Lednové knižní přírustky 

Zpět

Vaše komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 09.02.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Taky by se mi líbilo dostávat knihy za úspěšné zkoušky a testy! :)
Moc pěkné přírůstky :)

Datum 09.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

No, ono to bylo spíše taky za úspěch na mezinárodních jezdeckých závodech, kde se mi podařilo vyhrát a taky za tu zkoušku, ale to jen tak trochu. :) No, co, já si nestěžuji! :)

Datum 08.02.2016

Vložil Aires

Titulek Chvástačka

Odpovědět

Krásné přírůstky :) Marťana si taky plánuji pořídit :) A Půlnoční koruna, to je taky nutnost, musím ji mít :D Přeji hezké čtení :)

Datum 09.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Chvástačka

Odpovědět

Jo, Půlnoční korunu prostě musíš mít, fakt stojí za to! :)