Měsíční chvástačka (knižní) #3 - Říjen

07.11.2015 22:07

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Ten čas, ale letí neskonale rychle, nezdá se vám? Už tady máme listopad, páni, já se nestačím divit. Nicméně, dost už o mých osobních pohnutkách mysli. Říjen byl, co se knih týče dost bídný, holt jsem musela šetřit. Recenzní výtisk mi žádný nedorazil, na e-knihy také žádná  zajímavá akce nebyla. Zkrátka a dobře z nedostatku kapesného (musím šetřit, budou Vánoce: D) jsem si koupila jen dvě knihy Krycí jméno Verity - při jehož čtení jsem se vážně málem rozbrečela, tak krásný, ale zároveň šíleně smutný příběh už jsem dlouho nečetla (nebojte se, brzičko pro vás chystám recenzi), no a mou sbírku knih obohatil titul První, díky němuž teď mám celou (dosavadní trilogii) kompletní, už se těším, jak se bude přenádherně vyjímat v mé knihovničce!

P. S. závěrem něco málo z neknižního soudku (co sem tak úplně nepatři, ale nevadí) viděla jsem novou "bondovku" Spectre. Chcete sepsat mé dojmy do filmové recenze? 

***

Knihy, které jsem si koupila

 

Zpět

Komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 08.11.2015

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

na bondovku se taky chystám :-)

Datum 07.11.2015

Vložil Aires

Titulek Chvástačka

Odpovědět

To jsou parádní přírůstky :) Hlavně přemýšlím, jestli se mám pustit do Verity :) A na bondovku jsem zvědavá, takže jo, sem s článkem o ní :)

Datum 07.11.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Chvástačka

Odpovědět

Do Verity se určitě pusť, stojí za to věř mi! :) Bondovka byla skvělá, ale počkej nesmím všechno prozradit hned, to až v recenzi! :D