Měsíční chvástačka (knižní) #2 - Září

17.10.2015 20:39

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Sice o trochu později, ale přeci, mám tady další měsícní chvástačku a to za září. V září mi mimo jiné dorazil můj první recenzní výtisk od Mega knih - Skleněný trůn. Také se ke mě konečně dostala výhra ze červencového čtečkatonu. No a v neposlední řadě jsem od rodičů dostala krásnou Královnu Tearlingu, na níž brzy čekejte recenzi!

***

Recenzní výtisky, vyhrané a koupené knihy

Zpět

Komentáře k Měsíční chvástačce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.