Měsíční chvástačka (knižní) #7- Červen

03.07.2017 11:29

 

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži, dostala k recenzi. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Páni, jak tak na to koukám, tak poslední „chvástačka“ tady byla někdy v únoru 2016. Jak se to probůh mohlo stát? No, každopádně pojďme to napravit, podívejme se, co mi přibylo do knihovničky v průběhu června 2017. Ačkoliv bylo zkouškové, i tak jsem se činila. Kdo by odolal takovému návalu krásných novinek? Koupila jsem si dvě e-knihy, jednu papírovou knihu dostala od rodičů a tři k recenzi, včetně jedné elektronické. Takže celkem šest nových kousků, to je slušné, no ne?

***

Knihy, které jsem si koupila, či dostala

Samozřejmě jsem nemohla odolat novince od Radky Třeštíkové, slyšela jsem na ní rozporuplné reakce, tak jsem dosti zvědavá. jedni si ji chválí, druzí moc nemusí. Zatím jsem od ní ještě nic nečetla, tak doufám, že mě Osm příjemně překvapí. Když už jsme u těch knih, tak jsi rovnou vzala i vychvalovanou Papírovou princeznu, ale zatím mě moc nenadchla, nechápu, co na ní všichni vidí. Od rodičů jsem ku příležitosti dne dětí dostala novinku od Egmontu a to Caraval, který byl naprosto dokonalý. Chci další díl a to hned!

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

 

***

Knihy, které mi byly poskytnuty k recenzi 

Jako recenzní e-kniha od eReading.cz mi přistála letní pecka od CooBoo Láska a gelato, která se mi neskutečně líbí, jednoduchá, ale miloučká, až se mi z ní sbíhají sliny. ČBDB mi poskytlo nové přepracování učebnice Fantastických zvířat, kterou fanouškům série vřele doporučuji. Poslední recenzní výtisk Čestný špionský přišel z Fantasya.cz. Všem strašně moc děkuji! 

Zpět

Vaše komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 03.07.2017

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Rozšiřuj, poupravuj, jen tak dál! :)
Pro mě byl červen nadmíru úspěšný - na moje poměry - protože jsem vyhrála knížku Štvanice, přišel mi Dvůr mlhy a hněvu a za naprosto fantastickou cenu jsem si pořídila druhý díl Mistborna. Z tvého výběru se pak určitě chystám na Caraval a Papírová princezna mě taky dost zajímá, tak snad se ti postupem času začne líbit víc :)

Datum 06.07.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Díky, snažím se dohánět všechny resty.. :D

"Caraval" je skvělý, určitě se do něj pust - nebudeš litovat! :) Co se týče "Papírové princezny", tak ta mi velmi silně připomíná "Padesát odstínů..", což není úplně můj šálek kávy, ale dočtu to, ať vím, jak to dopadne.. :D