Knižní výzva 2016

24.01.2016 18:52

Stejně jako mnozí jiní knihomolové a blogeři, tak jsem se i já rozhodla zapojit do Knižní výzvy 2016, kterou pořádá Ells. Bude to moje první knižní výzva, takže se na ni pochopitelně velmi těším. Abych pravdu řekla, tak jsem dlouho přemýšlela, kolik si těch knih letos vlastně dám. Vzápětí jsem dospěla k tokové zlaté střední cestě v podobě 50 knih. Já vím, není to sice moc, ale na druhou stranu, pokud bych svůj prvotní cíl splnila dříve, tak si stále ještě mohu pár knih "přidat". No, a aby to bylo zajímavější, tak i ikonky k jednotlivému počtu knih budu přidávat postupně, čili, až dočtu první desítku, tak až pak přidám druhou a podobně. Už jsem na svou výzvu velmi natěšená a jsem zvědavá, jak se mi podaří ji splnit. Tak tedy, dost těch řečí a jde se číst! P.S. vždy, když dočtu knihu, tak se zde objeví její "klikací recenze".

1) PŮLNOČNÍ KORUNA - S. J.Maas (Leden) - 396 stran

2) ELUSION- Gabelová a Klamová (Únor) - 296 stran 

3) TYGROVO PROKLETÍ -  C. Houcková (Únor) - 408 stran

4) TYGROVA STEZKA C. Houcková (Březen) - 479 stran

5) ZRCADLENÍ - A. G. Howardová (Březen) - 420 stran

6) KDE HVĚZDY STÁLE ZÁŘÍ - T. Dollerová  (Březen) - 264 stran

7) NESLYŠNO - R. Mead (Duben) - 244 stran 

8) TYGROVA PLAVBA C. Houcková (Duben) - 528 stran

 9) TYGRŮV OSUDC. Houcková (Květen) - 432 stran

10) ŠKOLA DOBRA A ZLA - Soiman Chaimani (květen) - 504 stran

 

11) TAŽENÍ DO TEARLINGU - E. Johansenová (červenec) - 515 stran

12) DCERA- K. Cassová (červenec) - 320 stran

13) UNIVERZITA VÝJMEČNÝCH- J. Charbonneu (červenec) -304 stran

14) PROTŘEPAT, NELÍBAT - Al.Carterová (červenec) - 224 stran

15) LOCK A MORI - H.W. Pettyová (červen) - 238 stran

 

 

 

 

Zpět

Vaše komentáře ke Knižní výzvě 2016

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.