Kam se asi tak poděly všechny ty volné dny?

30.10.2015 22:20

Ahoj, věřte mi to nebo ne, ale opravdu jsem chtěla napsat recenzi, ovšem nepovedlo se. Já vím, poslední dobou je tady spíše mrtvo, nicméně vezte, že skutečně nevím, kde mi hlava stojí. První měsíc na akademické půdě není zrovna kdovíjaká sranda, i když by se to tak mohlo kdekomu jevit. Ke knížkám (a svému vlastnímu čtení) se teď dostanu spíše o víkendu a je to pro mě jakási odměna za ten náročný "školní" týden. Nicméně víte co, na střední školu bych se opravdu nevrátila, mám ráda svou vysokou školu a všechny její předměty, no a také se tomu chci naplno věnovat, z čehož bohužel (tak trochu) strádá můj knižní blog. Avšak i tak si vás dovolím oslovit s prosbou, abyste na něj stále ještě mysleli a nezanevřeli na něj. No, takovým lákadlem vám budíš příslib brzké knižní recenze - dočetla jsem totiž (jak již bylo minule avizováno) Královnu Tearlingu, k tomu ovšem světe, div se jsem už přečetla i Krycí jménu Verity, takže si dokonce můžete vybrat, kterou recenzi chcete zveřejnit dřív.  Možná jste se při četbě mých myšlenek pozastavili nad "úvodním avatarem" - jde totiž o to, že jsem se o minulém víkendu zúčastnila mezinárodních jezdeckých závodů v Itálii a ve finále pro šest nejlepších dvojic obsadila třetí místo (69,7%), právě z těchto závodů je i tato momentka s mou výhrou (zkrátka se mi líbila a tak jsem jí dala i coby pozadí k tomuto článku). Jinak mimochodem, brzy tady máme Halloween a k tomu patří i trocha toho strašení, už máte tak nějak představu s kterou knihou ho strávíte? Já tedy ještě upřímně řečeno vůbec netuším. Hm, jak vidíte, napsala jsem celkem hutný článek a téměř nic vám nesdělila, to jsem celá já, každopádně se budu snažit sem zítra přidat alespoň jednu recenzi a ne jen samé whishlisty. Mějte se zatím tedy krásně, užijte si víkend, a pokud budete mít náladu, tak třeba i zanechte komentář, budu za něj jen ráda! Tak tedy, zatím dobrou noc!

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.