Jsem zpátky a v plné síle!

28.06.2016 19:45

Ahoj, tak se vám zase hlásím po téměř dvou měsíční pauze, asi už jste si určitě říkali, jestli se vůbec k blogování vrátím… Myslím, že důvod mé neaktivity je celkem snadno omluvitelný. Měla jsem totiž zkouškové období na vysoké škole, ale na rozdíl od většiny knihomilů nestuduji žurnalistiku, lingvistiku anebo literaturu, nýbrž  překvapivě obor Právo a právní věda na Univerzitě Karlově v Praze!

Minulých šest týdnů pro mě bylo celkem krušných, čekalo mě totiž osm zkoušek (počítáno i se zápočty) a z toho dvě byly dvoufázové. Takže jsem opravdu netušila, kde mi hlava stojí. Ovšem dnešním dnem počínaje to mám vše oficiálně za sebou a teď mě čekají tří měsíční prázdniny, jelikož zimní semestr začíná až 3. 10. 2016.

No už teď vám můžu slíbit, že na blogu budu opravdu aktivní, jak by také ne, vždyť mi čtení a blogování náramně chybělo!

O čemž mluví i fakt, že mi v červnu dorazily jen dva recenzní výtisky a to Tažení do Tearlingu (od Fantasya.cz), které je pokračováním stejnojmenné série Královna Tearlingu. Zatím jsem sice teprve v půlce, ale je to vážně skvělé čtení a líbí se mi víc, než prvotina! Z eReadingu mi před pár dny přišla žhavá novinka spisovatelky Kiery Cass – Dcera (pokračování Selekce). Povídá se dokonce, že by prý samotná Selekce měla být zfilmovaná, nevím, jak vy, ale já se těším!

Dnes na mě naopak z poštovní schránky vykoukl nový balíček z ČBDB, přišla mi Univerzita výjimečných, prý je dosti podobná Hunger games, které já ráda, tak uvidíme, jak se mi bude líbit.

To je zatím ode mne pro dnešek vše, já si půjdu lehnout, poněvadž jsem se dnes do jedné v noci učila, ale od zítřka zase očekávejte nové přívaly pravidelných článků. Jo, a abych nezapomněla, založila jsem si Facebookové stránky, které naleznete ZDE – budu moc ráda, když mě budete sledovat! 

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 29.06.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Tvou neaktivitu samozřejmě chápu, hlavně aby sis teď odpočinula a určitě se moc těším na další články :)

Datum 30.06.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji moc, konečně je více času na čtení a blogování! :)

Datum 29.06.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Vitej zpatky a uzij si cteni :-)

Datum 30.06.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Moc děkuju! :)